Staňte se součástí týmu Citfin! Hledáme nové kolegy/kolegyně, kteří chtějí růst s námi a budovat úspěšnou kariéru ve stabilním prostředí. Jsme Citfin – Finanční trhy a.s. a Citfin spořitelní družstvo – spolehliví hráči na poli finančních služeb s více než 27letou historií. Specializujeme se na měnové operace a zahraniční platební styk, přičemž naším cílem je poskytovat klientům jednoduchá a efektivní finanční řešení. Tereza v Citfinu vede tým asistentek obchodu. Asistentky dělají podporu našim obchodníkům, spravují dokumentaci a občas komunikují s našimi klienty. Pokud hledáte příležitost pracovat v přátelském prostředí, připojte se k nám.
Baví Vás pestrá práce, kde nechybí administrativa a komunikace s klienty? Pak je tato pozice to pravé pro Vás.
Co Vás čeká:
1. Administrativní podpora obchodního týmu
- příprava a zpracování smluvní dokumentace pro klienty;
- evidence změn v databázi klientů, atd.;
- archivace smluvní dokumentace;
- spolupráce s ostatními odděleními, které se podílejí na procesu aktivace klientských smluv.
2. Komunikace s klienty
- podepisování smluv a dodatků ke smlouvám (nejedná se o akviziční činnost);
- administrativa spojená s ověřováním klientů dle zákonných povinností.
- telefonní a emailová komunikace s klienty;
- zpracování klientských dotazů a požadavků.
Co od Vás očekáváme:
- chuť pracovat v přátelském kolektivu a proklientský přístup;
- dobré komunikační předpoklady a organizační schopnosti;
- příjemné a reprezentativní vystupování;
- řidičský průkaz sk. B výhodou (ne podmínkou);
- minimálně SŠ vzdělání.
Co Vám nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí a lidi, co se na Vás těší;
- intenzivní zaškolení a podporu zkušenějších kolegů;
- při splnění nastavených cílů možnost práce z home office;
- smlouvu na hlavní pracovní poměr;
- týden dovolené navíc,
- příspěvek na stravování, flexipassy;
- pozitivní náladu s lidmi, co jsou na stejné vlně.
Nástup: je možný hned nebo si na Vás počkáme.