Kolega/yně do Middle Office

Co bude Vaší náplní práce:

  • administrativa klientských smluv a dokumentů (tvorba, kompletace a jejich kontrola);
  • zadávání klientských dat do interních systémů;
  • zpracování a kontrola přijatých platebních příkazů, ověření jejich správnosti a případné vyřešení problému;
  • občasná telefonická a emailová komunikace napříč firmou, popř. s klienty.

Co od Vás očekáváme:

  • pečlivost, trpělivost a samostatnost;
  • min. SŠ vzdělání;
  • chuť učit se novým věcem;
  • příjemné vystupování;
  • základy AJ výhodou.

Co Vám nabízíme:

  • smlouvu na hlavní pracovní poměr;
  • příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv;
  • intenzivní zaškolení a podporu zkušenějších kolegů;
  • týden dovolené navíc;
  • stravenky a flexipassy;
  • pracoviště v blízkosti metra Nové Butovice.

Ing. Kateřina Zajíčková katerina.zajickova@citfin.cz   +420 234 092 027   LinkedIn

Vystudovala Podnikohospodářskou fakultu VŠE, obor Podniková ekonomika a management se specializací na personalistiku. Ve společnosti Citfin má na starosti recruitment nových talentů, pracovně-právní agendu a HR projekty.

Napište nám a přidejte se k týmu Citfin

Na infolince jsme vám k dispozici v pracovní dny od 8.00 do 17.30 hod.

Kliknutím na níže uvedené tlačítko "Odeslat" souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých poskytovaných osobních údajů. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR). Tyto údaje poskytuji společnosti Citfin, spořitelní družstvo a Citfin – Finanční trhy, a.s. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání, a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok od jejich zaslání. Kdykoli budete moci požádat společnost Citfin, spořitelní družstvo a Citfin – Finanční trhy, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.