K sobě do tandemu hledám parťáka, který se postará o běžnou personalistickou agendu a zároveň pro něj bude (stejně jako pro mě) důležité se do práce těšit. Nemusíte mít letité zkušenosti v oboru, ale základní povědomí se hodí. Důležitá je pak především proaktivita a chuť se učit.
Co bude Vaší náplní práce:
- příprava pracovně-právních dokumentů a jejich správa;
- koordinace a administrace výběrových řízení;
- příprava mzdových podkladů (spolupráce s externí mzdovou účtárnou);
- tvorba interní komunikace (informační emaily, pozvánky);
- tvoření, udržování a archivování osobních složek zaměstnanců (elektronicky i v papírové formě);
- administrace benefitů, školení a BOZP;
- práce s pracovními portály a sociálními sítěmi;
- komunikace napříč společností se všemi zaměstnanci;
- správa veškerých HR dokumentů.
Jak byste měl/a vypadat:
- komunikativní a pozitivní osobnost;
- chuť a nadšení pro personalistiku;
- pečlivost, spolehlivost a dobré organizační schopnosti;
- alespoň základní orientace v personální oblasti a zákoníku práce;
- dobrá znalost PC (MS Office);
- min. SŠ vzdělání.
Co nabízíme na oplátku:
- přátelské pracovní prostředí a kolegy, kteří se na vás těší;
- týden dovolené navíc, příspěvek na stravování a flexipassy;
- práci ve stabilní firmě s rodinnou atmosférou (27 let na trhu);
- možnost občasně home office;
- pracoviště v blízkosti metra Nové Butovice.
Nástup: ihned
Pokud Vás tato pozice zaujala, budu se těšit na Váš životopis.